Google+ Followers

Saturday, 8 December 2012

Malam Pertamaku

 Malam Pertamaku


Aku dah jadi suami orang.malam ni merupakan malam pertama aku dengan isteri aku. Suasana dirumah isteri aku masih sibuk sedara mara sebelah isteri masih sibuk mengemas dan berbual2.anak2 sedara ada yang tertidur diruang tamu.pakcik2 duk sembang2 kat depan rumah. Letih betul dari semalam kurang rehat.sebelah keluarga aku dah balik.kawan2 aku juga dah tak ada.tinggallah aku sorang2.isteri aku masih kat dapur melayan makcik2 nya.bergurau senda sakan. abagn nak mandi ke.tetiba isteri aku betanya.aku tengah mengelamun tadi.teringat kawan aku mengusik aku. Man wah malam ni nikmat la ya.dapat juga engkau ratah akhirenya.jgn lupa cerita kat aku tau malam pertama ko.aku senyum sendiri.sam ni memang kawan yang paling rapat.dia pun yang bantu aku dapatkan lin isteri aku ni.Ramai teman kolej yang gila kat dia ni.Aku yang dapat.ah ah ah. bangg.abang nak mandi tak.ya ya aku tekejut dari mengelamun.ini tualalnya dan kain .jom lin anta. aku terus ikut isteri aku ke bilik air. emmemmm tdngar sepupu isteri aku bdehemm.lin senyum aje. abang mandi dulu ya.lin siapkan makan malam .nanti makan dengan abah dan mak.ok.aku jawab. siap mandi aku terus masuk bilik.rupanya isteri aku ada dalam bilik.tunggu aku..segar kan dah mandi,,yaaa.diambil tuala dan di sidainya.abang siap2 dan makan ya.lin pulak nak mandi. jam dah pukul 9mlm...man dah mlm .tidur lah.abah pun nak tidur,letih dah 3 hari krja kuat. yalah abah mak.selamat malam. aku masuk dlm bilik. Nor dah ada dalam bilik.wangi nya bilik ni...banggg.yaa.nor duduk kat tepi katil..aku duduk sebelah dia.dia ulurtangan untuk salam .aku ulur tangan dan dia cium tangan aku...banggg.nor dah jadi isteri abang.nor serahkan seluruh diri dan hidup nor kat abangg. Linn.aku pegang kedua2 pipinya dengan kedua belah tangan aku.aku cium dahi isteri aku.Lin abang pun dah jadi suami lin.abang akan jaga lin dan bahagiakan lin. cantiknya isteri aku ni. aku bangunkan isteri aku.kami sama2 berdiri.aku peluk isteri aku.sayangg..abangg.abangg sayang kat lin.lin juga sayang kat abanggg.aku cium dahinya lagi aku sedut dalam2 dahinya.cantiknya isteri abang ni...aku cium lagi dahinyaa.jika lin cantik pun untuk abangg.semua untuk abangg.dsri dahi aku mula cium kedua2 pipinya.lembut dan licin serta wangii...aku belai rambut isteri kau yang panjang melepasi bahu.rendah sikit dari aku.kulitnya memang putih melapak.tanganya bebulu2 halus.memang amat memberahikan.sayanggg..yaaa bangg.aku renong matanyaacantik dan layu mata isteria ku ni.mata inilah yang buat aku jatuh hati dan cinta..aku cium matanya dan keningnyaa.lin pejam mata.aku gesel hidungnya yang mancung dengan hidunga aku.kami masih berdiri.kami berpelukan kemas dan rapat. bawah aku dah mula keras semacam.aku tekan ke celah kelengkangnya dengan tangan kanan aku tarik punggung nya. banggg.isteri aku bersuara antara denga dan tak.bibir aku mula mencari bibirnya.ahhbibir ini lah yang aku paling aku idamkan selama aku kenal hampir 2 tahun.aku kucup bibir isteri aku.bibirnya terbuka sedikit merekah merah.manis bibirnya.aku kecup palan2 ku masukan lidah aku.isteri aku mula membalas.kami terus berkucupan,bersedutan liadah.nikmat memang bibir isteri aku ni. sayangg ya bangg.abang buka baju sayang yaa.lin maluu bangg...abang minta izin sayangg.yaa bangg.aku buka baju kurungnya dari bawah.lin angkat kedua2 tanganya,berderau aku melihat kulit ny yang putih versi.dari pusat dan ke dua2 buah dadanyaa.ohh..alangkah untungnya akuu.sayanggcantiknya tubuh linn.kulittt putih lembut bersih haluss. aku dah tak tahannn/aku cium kedua2 tetek isteri aku yang keras pejal lagi gebu.aku cium lurah kedua beah dadanya..banggg.suara isteri aku mula merintih.aku paluk isteri aku menghadap cermin.memang cantikk bentuk tubuh isteri aku ni. banggg.lin buka baju abang yaa.ya sayangg.kini kami dua2 dah tak pakai baju.buka seluar abang sekali sayang.baiklah bang..kemudian dia buka zip seluar akuu.ohhh barang akuu dah terlalu kerass sangat.tingal seluar dalam aku aje.aku pun terus buka kain lin.tegap dan sasanya badan abangg.sayangg suka takk.suka dan bangga bangg.abang memang hero yang lin idam2 kann. aku terus paut belakang dan kedua kaki isteri aku.otomatik badan isteri aku dah aku angkat.aku dukung dia.lin peluk dan cium aku. makin terbonjol buahdada nya nag pejal dan putingnya yang kemerahan.ohhcantiknyaaaa. aku berpusing 3 kali dalambilik nak tengok badan bogel isteri aku. kemudian aku baringkan lin kat katil.perlahan2 aku gomol seluruh tubuh isteri aku.isteri aku dah mula merintih ahhh ahhh sssss.bangggg.dari dahi sampai kekaki aku jilat.isteri aku mengeliat.kedua2 teteknya aku cium sedut2 ramas2.ahhh ahh ahhhh banggg abnaggg sayanggmacam2 suara keluarrr.dari dada aku mula menurun ke bawah perut terus ke pusat dan akhirnya ke celah kelengjangnya.aku rapatkan kedu2 kakinya.nampak terbonjol kemaluan isteri aku.satu pemandangan yang menari.aku cium an aku sedutt.terangkat skit bandnya.banggg.kedua tanganya cuba menutupi kemaluanya.kemudian aku mula tarik seluar dalam nya ywng nipis dan cuma bertali aje.aku terus atrik dan isteri aku angkat punggungnyaa.ohhhh.cantiknya oantat isteri akuu,berbulu halus rata .kemass pehh memnag cantikkk.terpegunn aku melihatnya.taj sangka seindah dan secantik ini//sayanggg...ya banggg.izinkan abangg yaa.yaa banggg.kan dsahn jadii hak abangg.cum lin maluu lahh denga abanggg.nape maluu.cantiknya sayangg punyaa.ini abang punya sorang kan../yaa bangg.kami berpelukannn.konek aku dah amat kerasss.ayanggg buka seluar dalamm abangg ya. aku telentang. isteri aku mula mengomol aku pula.dengan tubuhnya yang seksi,dadanya keras menaikk bibirnya nyang maniss dan tangan2nya yeng lenbut isteri aku mula mencium muka akuu/ahhhh memangg sedapp dan bahagianya di perlakukan seperti ini oleh seorang wanita secantik begini.tranganyan yang lembut mengusap2 dada aku...kemudian tanganya mula membuka seluar dalam aku.aku angakat punggung aku untuk mudah terrtanggal seluar dalam aku.bangggg....isteri aku terlentanggg.kami dua2 dah bogell.bangg inilah kali pertama lin telanjang begini dengan lelaki...lin minta maaf bang jika lin tak pandai layan abanggg.aku terus peluk kemas dan kuat tubuh isteri aku. kami terus baepelup aku kat atas .kejap isteri aku kat atas.sayangg.abangg jilat yaa.lin malu lah bangg/..aku terus bangun dan turun ke bawah aku mula cium pantanisteri aku yang cantik dan wangi. aku buka kelengkang nya .ohhhhmerah pantatnya.bibir pantatnya tebal berbulu halus.aku mula mencium dan mula menjilattt..bangggg ahhahhhh...kedua tangan isteri aku mula memegang kedua telinga akuuu. aku terus menjilatt...jilatt kelentit diaa..air lendirr dah mula keluar membasahi seluruh pantatnya.undahnya pantat isteri aku bila basah hene air liur becampur dengan lendiran pantatnyaa.terangkat2 punggung nyaa...aku yang memang dah selalu main dengan girlfriend2 aku memang dah banyak pengalamann.aku jilat dan aku sedut2 pantatnya.terangkat2 pantat dan punggung dia.bangggg sssdaapppppa ahhhh ahhhhh ssssttt ahhhhhh banggggggg.tetiba isteri aku mengelepar dan menarik kedua2 telinga kau dan mencepit kedua2 kakinya.ahhhahhh banggg linnnndahh dahhhh banggggg ahhhhh.kemudian badanya mula melamah. ....

1 comment: